כניסה

מאמרים

מאמרים

academics article

מדוע חשוב לבחור באתר המתמחה בהיכרויות לאקדמאים?

עד לפני מספר שנים מרבית ההיכרויות שהובילו לחיים משותפים ולזוגיות מצליחה התפתחו באופן טבעי בתיכון, בצבא, באוניברסיטה או במקום העבודה. כיום אנו חווים מהפכה של ממש בצורה שבה מתבצעת תקשורת בין אישית והאינטרנט תפס את מקומן של המסיבות והפגישה העיוורת.

על פניו, האינטרנט מלא בהזדמנויות של היכרויות לאקדמאים. בכל מקום ניתן למצוא רווקים ורווקות שמעונינים למצוא את האחד או האחת, בין אם מדובר בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות או באתרי שידוכים בתשלום.

אבל למעשה, העולם של היכרויות לאקדמאים הוא מורכב ודורש "משהו אחר" על מנת להצליח. גלישה מהירה בכל רשת חברתית תגלה לכם שקל מאוד למצוא שותף או שותפה ליציאה או למערכת יחסים שאינה מחייבת, אבל קשה הרבה יותר למצוא בן או בת זוג שמעונינים בקשר מחייב. כמו כן, קשה מאוד לדעת אם המידע שמפרסמים המשתמשים ברשתות חברתיות על עצמם הוא אמיתי או לא.

לגבי אתרי היכרויות רגילים שאינם מתמחים בתחום של היכרויות לאקדמאים, הרי שלא תמיד פשוט למצוא בהם את השותף או השותפה המתאימים. סטטיסטיקות מדגימות כי הרוב המוחלט של המשתמשים באתרי היכרויות רגילים אינם מצליחים למצוא את בן או בת הזוג המיוחלים.

אתר המתמחה בתחום של היכרויות לאקדמאים נותן מענה טוב בהרבה וזאת בגלל מספר סיבות. בראש ובראשונה, האתר מספק תהליך מדוקדק של סינון ראשוני שמבטיח את השתתפותם של רווקים ורווקות בעלי רקע דומה לשלכם. סינון שכזה מעלה את הסיכוי הראשוני להצלחה בעשרות אחוזים. אתר המתמחה בתחום של היכרויות לאקדמאים יחבר אתכם עם אנשים שהרקע האישי שלהם קרוב לזה שלכם. כל המומחים בתחום הזוגיות מסכימים כי קרבה שכזאת מגדילה את סיכויי הצלחת הזוגיות.

ככל שהאתר המתמחה בתחום של היכרויות לאקדמאים הוא איכותי יותר, כך יהיו תהליכי הסינון והמיון הראשוניים קפדניים יותר וסיכויי ההצלחה שלכם יעלו בהתאם.

לסיכום, לפני שמתייאשים מהסיכוי למצוא את בן או בת הזוג המתאימים באינטרנט, כדאי מאוד לשקול להשתמש באתר המתמחה בתחום של היכרויות לאקדמאים.שימוש מושכל ונכון באתר שכזה יכול להפיח תקווה מחודשת גם אצל אלה שכבר התייאשו מעולם ההיכרויות המכוון ברשתות החברתיות ובאתרי השידוכים הסטנדרטיים.

חזרה למאמרי היכרויות