כניסה

מאמרים

מאמרים

dating site

כיצד לשפר את סיכויי הצלחת השימוש שלכם באתרי הכרויות

אתרי הכרויות מספקים כמעט כולם את אותו השירות הבסיסי, מתן אפשרות לערוך היכרות ראשונית עם בן או בת זוג פוטנציאליים. למרות שהשירות הוא דומה, יש הבדל גדול בין אתרי ההיכרויות השונים, כאשר מדובר בשיעור אחוז ההצלחה של השימוש בו וברמת האמינות. אם כך, כיצד ניתן לשפר את סיכויי הצלחת השימוש ומה עושה את ההבדל בין האתרים השונים?

קצת על אתרי הכרויות חינמיים ואתרים בתשלום
אתרי הכרויות כלליים פועלים במרבית המקרים למטרות רווח כתוצאה ממכירת שטחי פרסום באתר שלהם. משמעות הדבר היא כי שאיפתם היא שהמספר הגדול ביותר האפשרי של גולשים ירשם לאתר שלהם. כאשר הגדלת כמות הנרשמים היא הקריטריון היחיד, אין ממש הקפדה על ווידוי האינפורמציה של הנרשם או על איכותו. לעומת זאת, אתרי היכרויות בתשלום, ובמיוחד אתרים איכותיים כגון אתרי הכרויות אקדמאים, עורכים תהליך מדוקדק של סינון ווידוי אינפורמציה.
משום כך, הכלל הראשון שיש להקפיד עליו במטרה לשפר את סיכויי הצלחת השימוש באתרי הכרויות הוא פשוט: ככל שהאתר יהיה איכותי וממוקד יותר כך תשפרו את סיכוייכם. מרבית האתרים האיכותיים יגבו מהמצטרף לשירותי האתר תשלום חודשי. חשוב לזכור כי אין שירות שהוא התנדבותי ולכן אתרים בתשלום יוכלו להתמקד בשיפור האיכות בעוד שאלו המתפרנסים מפרסום בלבד ייאלצו לוותר על סף קבלה גבוה על מנת לקבל מספר גדול ככל האפשר של גולשים.

כיצד להשתמש באתר בצורה טובה יותר
לאחר מציאת אתר איכותי וממוקד המוודא את פרטי הגולשים ומבטיח את פרטיותם, חשוב להבין כיצד להשתמש בו בצורה נכונה על מנת לשפר את הסיכויים למציאת בן או בת זוג. ישנם מספר שלבים פשוטים לשימוש נכון באתר היכרויות. השלב הראשון הוא יצירה של פרופיל אישי מוצלח. אסור לזלזל בתמונת הפרופיל. רקע הצילום ואיכותו יכולים להצביע על מידת הרצינות שלכם. רצוי להימנע מתמונות בבגד ים, פרצופים מצחיקים ומכל דבר אחר שישדר חוסר רצינות. הומור הוא דבר נפלא בכל מערכת יחסים, אך עדיף להשאיר אותו לשלב מאוחר יותר. אל תמהרו לנסות ליצור קשר ולקבוע דייטים. קחו את הזמן ללמוד ולחקור את האתר, את דרך ההתנהלות שלו ואת תגובות החברים. כאשר עושים שימוש באתר הכרויות, כדאי גם להסיק מסקנות ממקרים בהם קיבלתם תגובות חיוביות וממקרים שבהם קיבלתם תגובות שליליות על מנת לנסות ולשפר סיכויי ההצלחה שלכם.

חזרה למאמרי היכרויות