כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

דברים שלא כדאי לדבר עליהם כאשר מכירים בן זוג חדש דרך אתר הכרויות

אתרי הכרויות, ובמיוחד אתרי הכרויות אקדמאים איכותיים, מהווים כיום את אחת הדרכים הפופולריות ליצירת קשר ראשוני עם בן או בת זוג. מי מכם שכבר התנסה בדייט ראשון בעקבות שימוש באתר הכרויות מכיר את הפרפרים בבטן, ההתלבטויות מה ללבוש וכמובן גם את פליטות הפה הבלתי נמנעות שנפלטות במהלך הדייט. למרות ההתרגשות, הבלבול והמבוכה כדאי לזכור כי יש דברים שכדאי לא לדבר עליהם כאשר מכירים בן או בת זוג חדשים.

מועדון הלב השבור
הכרויות הן עניין לא פשוט. גם אם אתם משתמשים בשרות הכרויות איכותי או באתר הכרויות אקדמאים, מדובר בתהליך ארוך ולעיתים מתסכל של ניסוי ותעייה. כמעט לכל אחד מאתנו יש סיפורים על הפעם הזאת שבה הוא ישב במסעדה וחיכה לשווא לבן הזוג שהחליט ברגע האחרון שלא להגיע או על החבר שניסה להתחיל עם החברה הכי טובה. אלו בדיוק הנושאים שכדאי ורצוי לא לדבר עליהם במהלך הפגישה הראשונה. קחו בחשבון שגם הצד השני הגיע לדייט דרך אתר הכרויות וגם לו או לה היו את ההתנסויות השליליות. הדבר האחרון שהדייט שלכם ירצה לשמוע הוא עד כמה אתן הרוסות בגלל אובדן מערכת יחסים או עד כמה מאסתם באכזבות מאתרי הכרויות.

חתונה וילדים
גם אם אתם חולמים כבר חודשים ושנים על החתונה המסרבת להגיע וכל פעם שאתם רואים תינוק ברחוב לחלוחית של ערגה מציפה את עיניכם, הדייט הראשון הוא ממש לא המקום לדבר על כך. במרבית במקרים, בן או בת הזוג לפגישה יילחצו מדיבורים מיותרים על נושאים הרי גורל שכאלה. אתרי היכרויות מהווים מקום שבו בני זוג פוטנציאליים יכולים לפגוש זה את זו לא רק למטרות חופה וקידושין ולכן רצוי להשאיר את הנושא בצד עד שההכרות תעמיק.

אז על מה כן אפשר לדבר?
על כל נושא שבעולם. מה שחשוב הוא לא נושא הדיבור אלא טון הדיבור, שפת הגוף, החיוביות והחיוניות שאתם משדרים. דברו על דברים שמעניינים אתכם ועל השאיפות המקצועיות שלכם. דברו על נושאים מצחיקים, צחוק הוא התרופה הטובה ביותר למצבים מביכים.

לסיכומו של עניין, כדאי להגיע לפגישה ראשונה שנקבעה דרך אתר הכרויות כאשר אתם חמושים בחיוך ואופטימיות. שדרו חיוניות ועניין ונסו להימנע ככל האפשר מדיבורים מיותרים על לבבות שבורים ועל חופה וקידושין.

חזרה למאמרי היכרויות