כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

הכרויות אקדמאים – האם שני אנשי קריירה יכולים לבסס זוגיות מוצלחת?

השימוש באתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים מעלה את השאלה האם באמת שני בני זוג המעונינים להמשיך ולטפח את הקריירה שלהם יכולים לבסס זוגיות מוצלחת. ברור מאליו כי כל זוגיות מוצלחת כוללת בתוכה גם מערך של ויתורים והסתגלויות, אבל למרות מה שמקובל לחשוב, שני אנשי קריירה יכולים בהחלט לבסס זוגיות מוצלחת וארוכת טווח. הלכה למעשה, כאשר מדובר בשימוש באתרי הכרויות סיכויי ההצלחה של בני זוג ממוקדים ומבוססים כלכלית הם גדולים יותר מהרגיל.

קצת על אתרי הכרויות אקדמאים
הרעיון העומד בבסיס אתרים איכותיים של הכרויות אקדמאים הוא לאפשר לאנשים רציניים השואפים לפתח קריירה ולהתקדם לפגוש את בן הזוג המתאים. אתרי היכרויות אקדמאים איכותיים מוודאים את זהותו של המשתמש, את הרקע האקדמי שלו ואת קורות החיים ובכך הם יוצרים מעגל משתמשים איכותי וממוקד.

זוגיות לטווח הארוך
זוגיות מוצלחת היא תהליך ארוך טווח הנבנה לשנים ארוכות. זוגיות שכזאת מבוססת על משיכה הדדית, על כימיה ושפה משותפת, על תחומי עניין ושאיפות חיים משותפים וגם על בסיס כלכלי יציב שיאפשר בבוא הזמן את הקמתה של משפחה. בניגוד למקובל לחשוב, אין כל צורך שאחד מבני הזוג יקריב את הקריירה שלו על מנת לבסס את הזוגיות ולהקים משפחה. דווקא שני אנשים ממוקדי קריירה יכולים לבסס זוגיות מוצלחת יותר לטווח הארוך וזאת בגלל שתי סיבות עיקריות: הקרבה בהשכלה ובשאיפות החיים יוצרת כימיה חיובית המבוססת על שוויון והערכה הדדית והעובדה כי שני בני הזוג מפתחים קריירה שמשמעותה בסיס כלכלי רחב המאפשר הקמת משפחה בבוא הזמן.

משפחה, ילדים ומעבר
הסטריאוטיפ גורס כי כאשר זוגיות מתמסדת לצורך הקמת משפחה אחד מבני הזוג, בדרך כלל האישה, צריכים לוותר על הקריירה על מנת לשבת בבית ולטפל בילדים. האמת היא כי נשים וגברים כאחד אינם צריכים לוותר על הקריירה. כאשר אחד מבני הזוג נשאר בבית על מנת לטפל בילדים עלולים להיווצר תסכולים ומרירות. פעמים רבות הזוגיות נפגעת אנושות מיצירת מערכת שכזאת ועקרון ההדדיות והכבוד ההדדי נפגע. דווקא שני בני זוג המצליחים להמשיך בעיסוקיהם המקצועיים יכולים להמשיך ולבסס את הזוגיות בצורה בריאה. זכרו כי ככל שאתם מאושרים ושלווים יותר, כך גם תוכלו להקרין את האושר הפנימי שלכם לילדיכם וכי איכות הזמן שאתם מבלים אתם חשובה הרבה יותר מכמותו.

לסיכום, שני אנשי קריירה שנפגשו דרך אתר הכרויות אקדמאים יכולים בהחלט לבסס זוגיות מוצלחת ולעיתים סיכויי ההצלחה שלהם אף גבוהים מהרגיל בגלל אופק החיים המשותף והפוטנציאל להדדיות ולשותפות מלאה.

חזרה למאמרי היכרויות