כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

מידת ההשפעה של המראה החיצוני באתרי הכרויות

נשים וגברים רבים חשים בחוסר נוחות לגבי המראה החיצוני שלהם וחוסר נוחות זה פוגם ביכולת שלהם לפתח קשר רומנטי חדש עם בן או בת זוג.
אין כל ספק כי למראה החיצוני ישנה השפעה כאשר מדובר בתחום של הכרויות רומנטיות, אבל בניגוד למה שמקובל לחשוב, ההשפעה קשורה יותר לאסתטיקה נכונה מאשר להופעה חיצונית כזאת או אחרת.
אתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, מעניקים למנויים שלהם את ההזדמנות לפתח קשר ראשוני שבו למראה החיצוני ישנה השפעה פחותה. באתרי הכרויות איכותיים, ההכרות הראשונית בין שני בני זוג יכולה להבנות לאורך זמן ולהעמיק עוד לפני מפגש הפנים אל פנים הראשון ובכך נעסוק במאמר זה.

ההבדל בין אסתטיקה ומראה חיצוני
ממש לא צריך להיראות כמו דוגמן או דוגמנית על מנת למצוא בן או בת זוג. העולם מלא בבני אדם רגילים שלא נולדו עם מראה של כוכבים הוליוודיים ומחפשים שותף לחיים בדיוק כמוכם. חשוב להבין את ההבדל בין אסתטיקה והקפדה על מראה חיצוני ולבוש מתאים, במיוחד כאשר מגיעים לדייט ראשון, לבין מראה חיצוני גרידה. הקפדה על המראה החיצוני האסתטי משדרת לצד השני מסר לגבי רצינות כוונותיכם והבשלות שלכם ליצירת קשר.

אתרי הכרויות והפחתת מידת ההשפעה של המראה החיצוני
ההבדל הגדול בין אתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, ובין בליינד דייטס או פגישות אקראיות במקומות בילוי, הוא ההזדמנות שהם מעניקים ליצירת הכרות מעמיקה עוד לפני הדייט הראשון.
באתרי הכרויות ניתן לחפש בן או בת זוג שחולקים את תחומי ההתעניינות שלכם, את התקוות המקצועיות שלכם ואת התחביבים שלכם. אמצעי ההתקשרות הראשוניים שמעניקים אתרי הכרויות איכותיים, כגון שימוש בצ'אטים, מאפשרים את יצירתו של תהליך הדרגתי שבו בני זוג פוטנציאליים מגלים זה את עולמה של זו.
יצירת קשר חברי של ממש שמתבסס על חיבה הדדית ועל נושאי שיחה משותפים עוד לפני מפגש הפנים אל פנים הראשון מקטינה בהרבה את השפעת המראה החיצוני על סיכויי ההצלחה.
לסיכום, הקפדה על אסתטיקה, בחירה באתרי הכרויות איכותיים ויצירת קשר הדרגתי ואינטימי עוד לפני הדייט הראשון יגדילו בצורה משמעותית את סיכויי ההצלחה שלכם.

חזרה למאמרי היכרויות