כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

כיצד לשנות דפוסי התנהגות קלוקלים כדי להצליח טוב יותר באתרי הכרויות

יש מי שמצליח בתחום של הכרויות רומנטיות במהירות הבזק בעוד שאחרים נתקלים באכזבות שוב ושוב. כמובן שגם המזל משחק כאן תפקיד חשוב, אבל אם אתם פשוט לא מצליחים ליצור קשר ראשוני עם בן או בת זוג, כדאי לבדוק את דפוסי ההתנהגות שלכם על מנת לנסות ולשפר את סיכויי ההצלחה. נקודה נוספת שיש לבדוק קשורה לאיכות של אתר ההיכרויות בו אתם עושים שימוש.
במאמר זה נעסוק בשתי הנקודות האלו בניסיון למצוא את המפתחות שיסייעו לכם להצליח.

שיפור התקשורת הבין אישית, הגישה וצורת ההתנהלות
במידה ואתם נתקלים שוב ושוב בסירוב ודחייה מצד בני או בנות זוג פוטנציאליים, כדאי לעצור ולחשוב האם דבר מה בצורת ההתנהלות שלכם יכול היה לשבש את יצירת הקשר החדש.
פעמים רבות הדחייה קשורה לגישה הכללית ולצורת ההתבטאות. חשוב מאוד לשמור על גישה חיובית ופתוחה ולנסות להימנע מציניות. אם פתחתם את השיחות עם בן או בת הזוג הפוטנציאליים בכך שסיפרתם להם על כל הדחיות שחוויתם בעבר ועד כמה כבר איבדתם את האמונה שאי פעם תצליחו ליצור קשר רומנטי רציני, סביר להניח כי כבר באותו הרגע כבר שמתם לעצמכם מקלות בגלגלים.
ככל שדבר עשוי להיות קשה, יש לשמור על אופטימיות וחיוביות ללא קשר למספר הדחיות שקיבלתם.
אפשרות נוספת היא פשוט לשאול את הצד השני אחרי דחייה, בכנות ובפשטות מה לא מצא חן בעיניהם. פעמים רבות תקבלו תשובה שתפתיע אתכם ותסייע לכם להשתפר.

בחירה באתר הכרויות נכון
אפשרות נוספת היא שאתם אינכם מצליחים, פשוט בגלל שאינכם עושים שימוש באתר הכרויות איכותי מספיק.
אתרי הכרויות כללים שאינם בתשלום פתוחים לכלל הציבור ופעמים רבות קל ליצור בהם זהויות בדויות. לעומת זאת, אתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, שמים לעצמם כמטרה את יצירתה של קבוצת גולשים איכותית שכל אחד ואחת מחבריה מעונינים ביצירת קשר רומנטי רציני לטווח הארוך.
לסיכום, כמאמר הקלישאה: כל כשלון הוא גם הזדמנות ללמוד משהו חדש. נסו לשמור על גישה חיובית ואופטימית בעקבות דחיות שחוויתם באתרי הכרויות ולבצע את השינויים המתאימים על מנת לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם בעתיד.

חזרה למאמרי היכרויות