כניסה

מאמרים

מאמרים

overcome

התגברות על אכזבות רומנטיות קודמות בעזרת שימוש נכון באתרי הכרויות

אתרי הכרויות מספקים הזדמנויות שונות להצלחה רומנטית, אך בד בבד הם גם יכולים לספק למשתמש שורה של אכזבות ולפעמים גם שברון לב. גם אם נכוויתם בעבר מקשר שנוצר דרך אתר הכרויות הסוד הוא לא להתייאש, להמשיך לנסות ולעשות באתרי היכרויות שימוש נכון יותר. חשוב להבין את ההבדל בין אתרים שהם בתשלום לאתרים שאינם בתשלום ובין אתרים ממוקדי קבוצת משתמש לאלו שאינם משתמשים בתהליכי מיון. שימוש נכון ומושכל יותר באתרי היכרויות עשוי לסייע לכם להתגבר על אכזבות רומנטיות קודמות ואולי אפילו להביא למציאת בן או בת זוג לטווח הארוך.

ההבדל בין אתרי היכרויות ממוקדי משתמש לאתרים כללים
כאשר עושים שימוש באינטרנט, לכל מטרה שהיא, הנטייה הטבעית היא לחפש שירותים הניתנים חינם. כאשר מדובר באתרי הכרויות כדאי בכל זאת לשקול שימוש באתרים בתשלום. מי מכם שניסה בעבר לבסס תהליך של הכרות רומנטית דרך אתר כללי וחינמי יודע כי רבות האכזבות והכישלונות על ההצלחות. אתרים המספקים שירותי היכרות בחינם אינם יכולים לוודא את האינפורמציה שמספק להם הגולש. שימוש בזהויות בדויות הוא נפוץ מאוד ברשת ואנשים רבים משקרים לגבי גילם, מצבם המשפחתי וההשכלה שלהם. לעומת זאת, אתרים המספקים שירותי הכרות תמורת תשלום חודשי נמוך מפעילים בדרך כלל מנגנון של זיהוי ופיקוח כדי לוודא שהאינפורמציה שמוסר הגולש היא נכונה. אתרים מסוימים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, הם גם ממוקדי קבוצת משתמש. כאשר אתם עושים שימוש באתר שמוודא את האינפורמציה של הגולש ויוצר קבוצת משתמשים ממוקדת ואיכותית, אתם משפרים במידה ניכרת את סיכויי ההצלחה שלכם ומונעים מעצמכם מצב של שברון לב מסיטואציות בהם מגלים כי בן או בת הזוג שיקרו לגבי גילם, השכלתם או הסטטוס המשפחתי שלהם.

אל תמהרו לקפוץ למים
ככל שתרבו להשתמש באמצעי התקשורת הראשונית שמעמיד לרשותכם האתר בצורה נכונה יותר כך תחסכו מעצמכם אכזבות מיותרות. רצוי שלא למהר לקפוץ למים ולא לקבוע דייט ראשון לפני שאתם חשים שיש לכם הכרות ראשונית טובה עם בן או בת הזוג. אתרים איכותיים יעמידו לרשותכם אפשרויות מגוונות להתקשרות ראשונית ומומלץ להשתמש בהם ולעבור בהדרגה מצאטים לשיחות טלפון ורק לבסוף לפגישת פנים אל פנים.

לסיכום, גם אם התאכזבתם בעבר, אתרי הכרויות איכותיים וממוקדי משתמש יכולים להעניק לכם חוויה אחרת ואפשרות להעצים את הסיכוי לפגוש בן או בת זוג לטווח הארוך.

חזרה למאמרי היכרויות