כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

מדוע אתרי הכרויות אקדמאים מתאימים דווקא למי שאינו מאמין באתרי הכרויות

בואו ונודה בעובדות: עבור רבים, לאתרי הכרויות ישנו דימוי שאינו ממש חיובי. בין אם מדובר במי שאינו מאמין כי אפשר למצוא ולבסס קשר רציני על ידי התקשרות דרך אתר אינטרנט ובין אם מדובר במי שחושש לחשוף את עצמו בפני גולשים שהוא אינו יכול להיות בטוח לגבי זהותם, רבים וטובים פשוט אינם מאמינים באתרי הכרויות.
אתרי הכרויות אקדמאים מתאימים דווקא לסקפטיים שהוזכרו למעלה משום שהם מהווים מסגרת אחרת, אלטרנטיבית לאתרי ההיכרויות הרגילים. אפשר לומר כי הרעיון של אתרי הכרויות אקדמאים מתייחס בצורה ישירה כמעט לכל הטענות שיכולים להעלות ספקנים כלפי שירותי הכרות באינטרנט.
במאמר זה, נדגים כיצד אתרי הכרויות אקדמאים נותנים מענה לשתי הנקודות העיקריות שמעלים ספקנים – הסיכויים למציאת בן או בת זוג באמצעות שירות מכוון והחשש מפני אינטראקציה עם גולשים שיוצרים עבור עצמם זהויות בדויות או מוסרים אינפורמציה שאינה נכונה.

אתרי הכרויות אקדמאים ושיפור הסיכויים למציאת בן או בת זוג
אתרי הכרויות אקדמאים מיועדים לרווקים ורווקות, בדרך כלל מעל גיל עשרים וחמש, שחולקים את אותו הרקע ההשכלתי או התעסוקתי. מדובר ביצירת קבוצה איכותית של גברים ונשים שחולקים את הרצון למצוא בן או בת זוג לטווח הארוך.
מעצם הגדרתם, אתרי הכרויות אקדמאים שונים מאתרים רגילים משום שהם מצמצמים את תהליכי הניסוי והתעייה שמלווים בדרך כלל כל תהליך של הכרות רומנטית. כל גולש יודע מראש כי מדובר בבן או בת זוג פוטנציאליים המעונינים בקשר ארוך טווח וחולקים אתו את אותו הרקע ההשכלתי.

שימוש בטוח באתרי הכרויות אקדמאים
הגלישה באתרי הכרויות אקדמאים היא בטוחה יותר מכיוון שכל מנוי, עם הצטרפותו לאתר, נדרש למסור פרטים אישיים המלווים בחתימה על הצהרות משפטיות מחייבות לגבי אמיתות האינפורמציה שהוא מספק.
אתרי הכרויות אקדמאים הם אתרים בתשלום ומשמעות הדבר ככי כל מנוי נדרש לשלם סכום קבוע בכל חודש. התשלום מאפשר לאתרי הכרויות אקדמאים להציב רף גבוה יותר לקבלה, לוודא את זהות המשתמש על ידי הצלבת נתונים וליצור קבוצת מנויים מצומצמת, אך איכותית יותר.
כפי שניתן לראות, אתרי הכרויות אקדמאים מתאימים דווקא למי שמטילים ספק ביכולתם של אתרים רגילים לתת מענה לצרכים הרומנטיים שלהם ויוצרים עבור המנויים שלהם סביבת גלישה בטוחה יותר המשפרת עשרות מונים את סיכויי ההצלחה.

חזרה למאמרי היכרויות