כניסה

מאמרים

מאמרים

תקשורת נכונה יותר באתרי הכרויות

תקשורת נכונה יותר באתרי הכרויות

הבחירה באתר הכרויות ממוקד ואיכותי, כדוגמת אתר הכרויות אקדמאים וקרייריסטים, היא אמנם חשובה ומועילה, אך היא מהווה רק את הצעד הראשון בדרך למציאת בן או בת זוג. שאר התהליך יהיה תלוי בכם, בצורה שבה תתקשרו עם בני או בנות זוג פוטנציאליים ובשימוש הנכון שתעשו בכלים שמעמיד אתר ההיכרויות לרשותכם. תקשורת נכונה עם בן או בת הזוג הפוטנציאליים היא אולי המפתח החשוב ביותר להצלחה. שני בני זוג פוטנציאליים שפעילים באתר היכרויות אקדמאים ניגשים האחד אל השניה כאשר כל אחד מהם מביא אתו מטען של תקוות וחששות. תקשורת נכונה יכולה להעצים את התקוות ולעמעם את החששות בעוד שתקשורת לקויה, אפילו אם הכוונות הן טובות, עשויה לשבש לחלוטין את סיכויי ההצלחה של קשר חדש. במאמר זה נעסוק בשאלת התקשורת הנכונה בין שני בני זוג חדשים באתר הכרות לאקדמאים וקרייריסטים.

ההתקשרות הראשונית האמיתית
ההתקשרות הראשונית מתחילה עוד לפני הצ'אטים או שיחות הטלפון הראשונות עם בני זוג פוטנציאליים. הפרופיל האישי שלכם מהווה למעשה את התקשורת הראשונה עם בני או בנות זוג פוטנציאליים באתר הכרויות אקדמאים וקרייריסטים. בני זוג פוטנציאליים המעונינים ליצור אתכם קשר בוחנים קודם כל את הפרופיל האישי ואת תמונת הפרופיל ולכן יש להקדיש זמן ומחשבה למה שתכתבו על עצמכם, על שאיפותיכם ועל תחומי העניין שלכם.

תחילת ההתקשרות
מומלץ לפתוח את תהליך התקשורת עם בני זוג באתר הכרויות אקדמאים בצ'אטים. חשוב מאוד להיות חיוביים וענייניים. השתדלו לדחות שיחות על אכזבות קודמות, גילויי לב מרטיטים והומור ציני למועד מאוחר יותר. השתדלו גם להימנע ממצב שבו אתם מרבים לדבר על עצמכם ולא מגלים התעניינות כנה בצד שמנגד. אתרים אלו יוצרים עבורכם מראש פלטפורמה שבה אנשים בעלי רקע דומה של השכלה נוטלים חלק, אבל יש לקחת בחשבון כי אנשים מתחומים ועולמות שונים חברים בה. חשוב לגלות פתיחות והתעניינות כנה כלפי בן או בת זוג פוטנציאליים שתכירו באתרי הכרויות אקדמאים גם אם תחומי העניין שלכם אינם ממש משיקים. זכרו כי בני זוג מפרים זה את זו ולכן הבדלי אופי והבדלים בתחומי העניין עשויים להיות חיוביים.

חזרה למאמרי היכרויות