כניסה

מאמרים

מאמרים

האם אתרי הכרויות מתאימים לגרושים וגרושות?

האם אתרי הכרויות מתאימים לגרושים וגרושות?

אתרי הכרויות איכותיים מאפשרים את מציאתם של בני או בנות זוג פוטנציאליים ולעיתים קרובות מעניקים לנו את ההזדמנות לתקשר עם גברים ונשים שלעולם לא הייתה לנו את ההזדמנות לפגוש בחיי היום יום. אתרי הכרויות נחשבים בעיני רבים כנחלתם של צעירים וצעירות, רווקים ורווקות. אם כך, נשאלת השאלה האם אתרים אלו מתאימים לגרושים ולגרושות? התשובה לשאלה זאת תלויה בסוג האתר שבו מעונינים לעשות שימוש. אתרי היכרויות איכותיים, דוגמת אתרי היכרות לאקדמאים וקרייריסטים, מהווים בהחלט פלטפורמה מתאימה גם לגרושים ולגרושות. לעומת זאת, אתרים כלליים שהם פתוחים לכל גולש מעניקים סיכויי הצלחה טובים פחות לגרושים ולגרושות המעונינים בקשר רומנטי ובזוגיות חדשה.

הצלחה בזוגיות חדשה
עבור גרושים וגרושות רבים ביסוסה של מערכת יחסים חדשה היא תהליך מורכב גם מן הבחינה הרגשית וגם מן הבחינה המעשית. אתרים כלליים ורשתות חברתיות אמנם טובים מאוד ליצירת קשר ראשוני אבל טובים פחות במתן אפשרויות למציאת בני זוג פוטנציאליים רציניים. מי שסיים מערכת יחסים מורכבת של נישואים, סביר להניח שלא ירצה לעבור תהליך ארוך של ניסוי ותעייה ודייטים ראשונים לא מוצלחים. הצלחה בזוגיות חדשה לאחר נישואים תלויה מאוד בבגרות הנפשית ובכנות של הצד שמנגד ובדיוק משום כך אתרי הכרויות ממוקדים שמרכזים בתוכם קבוצה איכותית של מנויים מתאימים במיוחד.

אתרי הכרויות איכותיים ומציאת בן זוג חדש
אתרי הכרות איכותיים יהיו במרבית המקרים בתשלום על מנת שיוכלו לבצע תהליכי מיון וסינון ראשוניים ולרכז בתוכם קבוצה מצומצמת ואיכותית של מנויים. האלמנט המאחד כמעט את כל המנויים באתרי היכרויות איכותיים, כדוגמת אתרים לאקדמאים וקרייריסטים, הוא השאיפה למצוא קשר רציני ומחייב לטווח הארוך. גרושים וגרושות שבוחרים באתר מן הסוג הזה מצמצמים את הפוטנציאל של שחיקה רגשית ומעצימים את סיכויי ההצלחה שלהם.
ההתקשרות הראשונית המתבצעת בין שני בני זוג פוטנציאליים מתבצעת רק לאחר תהליך סינון קפדני שבמהלכו מוודא צוות האתר את נכונות הפרטים של המנוי. אתרים איכותיים, כדוגמת אתרי היכרויות אקדמאים וקרייריסטים מאפשרים לגרושים ולגרושות בעלי רקע השכלתי או תעסוקתי מתאים, לפגוש בני זוג פוטנציאליים איכותיים ולבסס מערכת יחסים חדשה.

חזרה למאמרי היכרויות