כניסה

מאמרים

מאמרים

גישות שונות לתחום של הכרויות באינטרנט

גישות שונות לתחום של הכרויות באינטרנט

למרות שרבים נוהגים לחשוב על אתרי הכרויות ועל עולם ההיכרויות באינטרנט כעל תחום שהתחרות בו קשורה רק למחירים ולכמות המשתמשים, האמת היא כי הכרויות באינטרנט הוא תחום המשלב בתוכו גישות שונות ולעיתים קוטביות. גולשים הניגשים לעשות שימוש באתרי היכרויות ללא הכרות מוקדמת עם הגישות השונות המאפיינות אותם עלולים לבצע בחירה שגויה ולעשות שימוש באתר שאינו מתאים למטרות שלהם ולאופיים. חשוב מאוד להבין את הבדל הגדול בין אתרים שהם אתרים כלליים והגישה הרווחת בהם היא גישה של ריבוי משתמשים, חיפוש ותעייה והסתמכות על המזל, לבין אתרים ממוקדים המיועדים לקבוצה מוגדרת מראש של גולשים. במאמר זה נדבר על הגישות השונות לתחום של הכרות באינטרנט וננסה להבין איזו גישה מתאימה לביסוס קשר רומנטי רציני וארוך טווח בין בני זוג.

גישות מסורתיות לתחום של הכרויות באינטרנט
הגישה המסורתית הקשורה לתחום ההיכרות באינטרנט היא גישה של אתרים פתוחים לכל משתמש. גישה זאת מנסה ליצור פלטפורמה אליה יצטרפו גולשים רבים ככל האפשר. התהליך שעוברים המנויים באתרים מן הסוג הזה הוא תהליך של ניסוי ותעייה. מכיוון שהרצון להכיר בן או בת זוג חדשים הוא דבר היחיד המאחד את המנויים באתרים מן הסוג הזה, תהליך החיפוש הוא ארוך ומייגע ולעיתים אף עשוי להיות מייאש. בנוסף לכך, אתרים פתוחים לכל משתמש מתקשים לוודא את זהות הגולשים, מה שמאפשר לרבים מהם לספק אינפורמציה שקרית לגבי גילם ומצבם המשפחתי.

גישות חדשות לתחום של הכרויות באינטרנט
למי שמחפש קשר ארוך טווח עם בן או בת זוג שחולקים רקע דומה של השכלה ותחומי עניין, הגישה החדשה של אתרי היכרות לאקדמאים לתחום ההיכרויות מתאימה מאוד. את תהליך החיפוש והתעייה האקראי מחליפה גישה הדוגלת ביצירתה של קבוצת מנויים שלה העדפות ומטרות זהות. היתרון הגדול של אתרים ייעודיים לאקדמאים הוא שהם מצמצמים את כמות הגולשים ובו בעת משפרים את ההתאמה ביניהם. אתרי הכרויות אקדמאים מצמצמים את האפשרות ליצירת זהויות בדויות כמעט לחלוטין ובאותו הזמן מאפשרים את יצירתה של פלטפורמה חדשנית שמשלבת את הגישות המסורתיות לתחום ההיכרויות עם החשיבה המתקדמת שמאפיינת את עולם האינטרנט.

חזרה למאמרי היכרויות