כניסה

מאמרים

מאמרים

שיפור תמונת הפרופיל באתר הכרויות

טיפים לשיפור תמונת הפרופיל שלכם באתר הכרויות

תהליך ההרשמה לאתר הכרויות איכותי עשוי להיות מורכב. ככל שאתר ההיכרויות שתבחרו בו הוא איכותי יותר, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים, כך יהיה תהליך ההרשמה דקדקני ומורכב יותר. משום כך, רבים בוחרים להעלות תמונה קיימת כתמונת הפרופיל שלהם לאתר שכזה ולא משקיעים מספיק זמן ומחשבה בבחירתה. שיפור תמונת הפרופיל שלכם באתר הכרויות בהחלט יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון. במאמר זה נספק מספר עצות פרקטיות לשיפור תמונת הפרופיל באתר איכותי.

כיצד ניתן לבדוק את תמונת הפרופיל הקיימת?
הצלחה במסגרת של אתרי הכרות באינטרנט תלויה במכלול שלם של גורמים שתמונת הפרופיל היא רק אחת מהן. למרות שלעולם אין לדעת בוודאות את הסיבות של הצלחה או של חוסר הצלחה באתר הכרויות אפשר בהחלט לשפר את הסיכויים על ידי שיפור הפרופיל האישי ותמונת הפרופיל. לפני שבודקים את תמונת הפרופיל הקיימת כדאי לשאול את עצמכם מהן מטרות הפעילות שלכם באתר ההיכרויות. האם ברצונכם להכיר בן או בת זוג לטווח הארוך? האם יש לכם תחביב שברצונכם לחלוק עם שותף לחיים? התשובות לשאלות אלו קשורות קשר הדוק לתמונת הפרופיל. תמונה זו מהווה מעין צורת התקשרות ראשונית. הרקע של התמונה, צורת הלבוש שלכם ואיכות התמונה, כל אלו יכולים להוות תשובות ראשוניות לשאלות שישאלו את עצמם בני זוג פוטנציאליים.

כיצד ניתן לשפר את תמונת הפרופיל הקיימת?
בראש ובראשונה הצטלמו במיוחד לתמונת הפרופיל ואל תבחרו בתמונה קיימת. יש להצטלם במצלמה איכותית במיוחד ולהקדיש זמן לצילום מספר תמונות שמתוכן תוכלו לבחור את המוצלחת ביותר. הרקע של התמונה הוא משמעותי מאוד כמו גם הלבוש וארשת הפנים. פנים מחויכים על רקע חוף ים, או ארשת פנים רצינית על רקע ספרייה מהווים שתי אמירות שונות מאוד. לא משנה מה המסר שאתם רוצים לשדר לבני זוג פוטנציאליים, תמיד יש להקפיד על הופעה מסודרת ולבוש הולם שמשקפים את רצינות כוונותיכם. אם אינכם בטוחים האם תמונת הפרופיל שהעליתם לאתר הכרויות היא מוצלחת או לא, אל תהססו לבדוק ולשאול חברים וקרובי משפחה על מנת לנסות ולקבל חוות דעת אובייקטיבית.

חזרה למאמרי היכרויות