כניסה

מאמרים

מאמרים

בליינד דייט ושימוש באתר הכרויות

ההבדל הגדול בין בליינד דייט לבין שימוש באתר הכרויות

עבור כל מי שהתנסה אי פעם בתחום של הכרויות רומנטיות המונח בליינד דייט נושא בחובו, במרבית המקרים, קונוטציות שליליות. האמת המצערת היא שבמרבית המקרים היכרויות שנוצרות דרך בליינד דייט נידונות מראש לכישלון. על פניו, ניתן לומר כי פגישה ראשונה של שני בני זוג פוטנציאליים שהכירו זה את זו באמצעות אתר הכרות דומה מאוד לבליינד דייט, אבל הלכה למעשה ישנו הבדל גדול בין בליינד דייט לבין פגישה שנקבעת באמצעות אתר היכרות איכותי כדוגמת אתר לאקדמאים וקרייריסטים. פגישה ראשונה שכזאת יכולה וצריכה להיות שיאה של תהליך התקשרות ראשוני בין שני בני זוג פוטנציאליים שכבר גילו שיש ביניהם התאמה.

ההבדל בין אתרי הכרויות לבליינד דייט
כאשר מדובר באתר היכרויות איכותי תהליך מציאת ובחירת בן הזוג הפוטנציאלי נעשה אך ורק על ידיכם. כאשר מדובר בבליינד דייט תהליך הבחירה וההתאמה מתבצע לרוב על ידי חברים ובני משפחה. משמעות הדבר היא כי השיקולים שהובילו לבחירת בן או בת הזוג הפוטנציאליים לדייט נשענו על מה שאחרים חושבים שמתאים לכם. זאת בדיוק הסיבה שמרבית הבליינד דייטס נדונו מראש לכישלון.
באתרים איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים, השיקולים והבחירה נעשים אך ורק על ידיכם. בחינת הפרופיל האישי, שימוש בצ'אטים ובטלפון ובחירת בן זוג לדייטים מתבצעת על סמך השיקולים שלכם בלבד.

ההבדל שעושה אתר הכרויות איכותי
אם לסכם את הבדלים בהם דנו במאמר זה: כאשר מדובר באתר איכותי, כדוגמת אתר היכרות לאקדמאים וקרייריסטים, המרחק מבליינד דייט לא יכול להיות גדול יותר. מדובר באתרים שיוצרים קבוצה איכותית של אקדמאים ואנשי קריירה המעונינים להכיר בן או בת זוג לטווח הרחוק. תהליך הסינון הראשוני שיוצא אתר מן הסוג הזה, משפר את סיכויי ההצלחה לשכם לאין ערוך. כאן בא לידי ביטוי ההבדל הגדול ביותר בין אתרים איכותיים בתשלום ובין אתרים כלליים. אתר הכרויות אקדמאים מבסס את הצלחתו על ידי לקיחת השיקולים וסיכויי ההצלחה של המשתמשים בו בעוד שאתר כללי שואף לצרף לקרבו מספר רב ככל האפשר של גולשים ללא קשר לאופיים או לצרכים הספציפיים שלהם.

חזרה למאמרי היכרויות