כניסה

מאמרים

מאמרים

שימוש באתרי הכרויות איכותיים

אתרי היכרויות איכותיים כאמצעי להתגבר על אהבות קודמות

רבים מהססים לעשות שימוש באתרי הכרויות לאחר כשלון של מערכת יחסים קודמת. כל מי שחווה אי פעם את סיומה של מערכת יחסים משמעתית יכול להבין ללבם. תהליך כזה של סיום מערכת יחסים מלווה בתחושה של אובדן, תסכול ופסימיות. דווקא שימוש באתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים יכול להתאים מאוד למי שמעוניין להתגבר על אכזבות רומנטיות קודמות.
אתרי הכרויות אקדמאים מאפשרים למשמשים להתמקד במציאת בן זוג שמתאים להם מבחינת הרקע ההשכלתי והתעסוקתי. אתרים מן הסוג הזה, לא רק שמגדילים את סיכויי ההצלחה, אלא גם מצמצמים את האפשרות של משתמשים לפגוע במשתמשים אחרים על ידי יצירת זהויות בדויות או העלאת נתונים שקריים לאתר.
האופטימיות שחולקים מרבית המשתמשים באתרי הכרויות אקדמאים, משתמשים שרובם ככולם מעונינים ביצירת קשר רומנטי משמעותי, תוכל לסייע מאוד למי שמעוניין להתגבר על אכזבות רומנטיות קודמות.

שימוש באתר ההיכרויות המתאים
נדגיש כאן כי חשוב להבדיל בין אתרי הכרויות רגילים ורשתות חברתיות לבין אתרי הכרויות איכותיים כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים. אתרים מן הסוג הראשון פתוחים לכל משתמש ולכן מוצא את עצמו פעמים רבות מי שמעונין להתגבר על אכזבה רומנטית קודמת מושלך למערבולת של ריבוי פניות ממשתמשים שאינם מתאימים לו ולאופיו. לעומת זאת, אתרי הכרויות אקדמאים מתרכזים בקבוצה מסוימת של משתמשים שחולקים תחומי עניין ושאיפות. המגע עם משתמשים אחרים החולקים עמכם את אותן השאיפות ופעמים רבות גם את אותן האכזבות והפחדים יכול לשמש כתרפיה של ממש.

שימוש נכון והדרגתי באתרי הכרויות אקדמאים
הצטרפות לאתר הכרויות אקדמאים איכותי, אין משמעותה כי חייבים למהר ולקבוע דייט ראשון כבר לאחר יום או יומיים.
אתרי הכרויות איכותיים מעמידים לרשות המשתמשים אמצעי התקשרות ראשונית איכותיים שמאפשרים להם להכיר זה את זו בצורה מעמיקה לפני מפגש פנים אל פנים. ככל שתרבו בשימוש בצ'אטים ובשיחות טלפון לפני הדייט הראשון, כך תשפרו את סיכויי ההצלחה שלו. חשוב לזכור כי התופעות השליליות המלוות את סיומה של מערכת יחסים רומנטית הן נפוצות מאוד וסביר להניח כי רבים מן המשתמשים שתתקלו בהם באתר הכרויות איכותי חוו אותן בעבר גם הם ולפיכך האינטראקציה אתם יכולה להוביל לשיפור הדרגתי של תחושת האובדן וליצירת קשר חדש וחיובי יותר.

חזרה למאמרי היכרויות